NEW IN.

1.
Sukienka Stylein 28sd
Bransoletka Hb/ 2sd
Buty DKNY/ 38sd
2. 
Kombinezon Bizou/ 17sd
Torebka RIO/ 2sd
Szpilki Arhive /8sd
3.
Sukienka Voile Holiday Botiqe/ 9sd
Pasek Givenchy Tribute/ 11sd
Buty Voile Holiday Botique/ 30sd
4.
Sukienka Antidote/ 143sd
Torebka Arhive/ 7sd


5.
Bluzka Junior Gaultier/ 9sd
Spódniczka Antidote/ 89sd
Szpilki PPQ/ 12sd
6.
Płaszcz Bizou/ 17sd
7.
Płaszcz WOTW/ 11sd
Bluzka HB/ 19sd
Spodnie It Girls/ 8sd



Spódnice PPQ/ obie po 11sd
Pasek Moshino Tribute/ 33sd


Dawno nie było takiego postu, więc już jest :)
To są moje ostatnie zdobycz, bodajże z ostatniego miesiąca. Z większości jestem zadowolona, m.in. z sukienki ze Stylein i z Antidote. Większość pewnie przepłaciłam. Trudno.

A co do wczorajszej wycieczki, więcej na takie coś nie jadę. Nawet jakby mi grozili więzieniem czy śmiercią. Przez tego faceta, który uczył nas Savoir Vivre mam wstręt do kotleta. A przed obiadem trzęsłam się jak narkoman na głodzie. Serdecznie dziękuję za taką naukę.


Komentarze