I NEED your love.

Koszula/ Miss Sixty
Płaszcz/ Bonjouj Bizou
Podszewka/ Stardoll Academy
Spodnie/ Bonjour Bizou
Torebka/ Decades 
Parasol/ Decades
Szpilki/ Velvet Orchid




Dziś zapisałam się na wycieczkę do teatru Wielkiego na Sen nocy letniej Szekspira. Nie mogę doczekać się listopada ♥ Niby balet, ale jednak chciałabym zobaczyć na żywo Oberona i Tytanię :D
 Większość ciuchów pochodzi z promocji która obowiązuje na stardoll. Już niedługo Le a ja nie mam kasy ;_; Dziś jeszcze kupiłam cztery wózki z dostawy do Roalty za 11SM a zabrało mi 44SD. Brawa dla mnie -.-





Komentarze

  1. Świetnie wygląda,bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anito nie łam się, ja tez jak idiotka nakupiłam wózków, ale napisałam reklamację, że w katalogu były po 11 sm więc kupiłam a zabrało mi sd.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz