Vacation :3

Lenonki/ Pretty'n love
Top/ Frankie Morello Tribute
Spodenki/ Bizou
Torebka/ Callie's Picks
Szpilki/ MM Fashion

Moja lalka jedzie na wakacje. Od stylizacji, bloggowania i chyba stardoll. 

Jeszcze tylko dwa tygodnie i ferie! Nareszcie. 
Zmienił mi się plan lekcji. 
We wtorki mam 6 godzin, zamiast 7. A w środę, czwartek i piątek ostatnie wuefy ♥ Mam więcej geografii, zamiast jednej są dwie, szkoda że tylko jedna chemia. Może jakby były dwie, pani lepiej by tłumaczyła i nie gnalibyśmy tak z programem. 
Od czwartku siedzę w domu. Na podwórku lód, z resztą nie tylko. Całe pola, drogi i schody są śliskie i nieodśnieżone. Zaspy po 3 metry. Ale cóż, taki mamy klimat.
W piątek w szkole było nie więcej niż 20 osób, w tym jedna w mojej klasie. Coś pięknego. Chyba pierwszy raz się tak zdarzyło ;)

Komentarze

  1. Pięknie. Nie mogę się doczekać wakacji, bo jeszcze 4 miesiące! ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz