Somewhere Over the Rainbow.

Narzutka - Vivianne Tam
Bluzka - It Girls
Spodnie - Wild Candy
Szpilki -  Callie's Picks

Zakochałam się w nowych oczach dla SuperStar. Szczególnie w jednej parze, która teraz zdobi twarz mojej doll. Outfit jest typowo wiosenny, zamiast bluzki i spodni miała być sukienka, ale pomysł szlag trafił i jest to co jest.  
W następnym tygodniu mnie nie będzie. Z poniedziałku na wtorek jadę na Litwę i będę tam równo cztery dni, czyli wrócę w nocy, w piątek. Trochę się boję, ale myślę że to będzie fajna przygoda. Nigdy nie byłam za granicą :)
Poza tym szaleństwo w szkole się nie kończy, ciągle poprawy a ja nie mam siły. Jak zwykle wszystko zostawiam na koniec. W piątek byłam w liceum i złożyłam papiery do klasy europejskiej oraz na dwa inne profile - artystyczny i mundurowo-administracyjny. Trzecia opcja najmniej mnie interesuje, ale miałam do wyboru ją i trzy inne klasy biologia chemia, biologia matematyka chemia i fizyka chemia matematyka. 

No i najważniejsze, Jacob wygrał Project Runway. Zdolny, ale wolałabym żeby to był Maciek, ew. Liliana.  
Nie ma to jak dostać 2 głosy w Modowych Rywalach na QOF ♥

 

Komentarze