Ostatni raz z moją klasą.

Sukienka - Nelly.com
Spódnica - Oryginal Future
Torebka - Callie'e Picks
Buty - Antidote

W środę był Bal Absolwentów, w czwartek pożegnanie klas trzecich, a dziś zakończenie roku. 
Te trzy dni były dla mnie trudne. Trochę łez, smutne i szczere pożegnania. 
Z jednej strony chciałoby się zostać w gimnazjum, znów być tym "gimbusem", którego wytykano by palcami i karciło za błędy. Z drugiej chce się iść dalej. 
Będzie mi brakować klasowych kłótni, sprzeczek, grania na przerwach w karcioszki i utrudnianiu sobie życia. Za te dobre i złe chwile. Będzie mi brakować przede wszystkim tych wspaniałych ludzi. 
Kolejny etap życia za mną. 
Szkołę skończyłam ze średnią średnią, z dobrymi wynikami z egzaminu oraz dwoma nagrodami. 
W poniedziałek jadę zawieść papiery do liceum (wybrałam profil europejski). No i w sumie jestem zadowolona :)



Komentarze

  1. Podoba mi się ta stylizacja. Ciekawe połączenie sukienki i spódnicy
    ~ Pozdrawiam Karolina555

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz