It's time.

Beanie - Nelly.com + Bonjour Bizou
Sukienka - Saint Laurent Tribute
Bluzka + rękawy - Limited Edition, Bonjour Bizou, Pet-a-porter
Torebka - Saint Laurent Tribute
Szpilki - Just Cavali/Callie's Picks
Naszyjnik - Nelly.com

No robaczki, dziś 1 września, czyli szkoły czas! Już nie jestem "gimbusem" (XD), ale za to znów jestem kotem ;) Poznałam kilka osób z nowej klasy, tylko jedna dziewczyna wydała mi się spoko, reszta taka dziwna, jakby nie widzieli nic oprócz czubka własnego nosa. Jednak to pierwszy dzień, przez trzy lata zdążę sobie wyrobić opinię o każdym ludku. Trochę się boję. Mam dziwnego wychowawcę, dwa przedmioty których kompletnie nie rozumiem (psychologię i komunikację społeczną), nie wiem o co w tym będzie chodziło. Na autobusik w piątek trudno będzie zdążyć, będę musiała się zwalniać :) 
No i dziś na przystanku autobusowym, jakiś starszy pan jadący autobusem do Kołobrzegu robił mnie i moim znajomym zdjęcia z fleszem (y)

 

Komentarze

Prześlij komentarz