Gdy rozum śpi.

Szczerze, to chyba ostatnia stylizacja na tym blogu.
Większość mojego czasu zajmuje szkoła, I LO wcale nie jest taka łatwa jak mi się na początku wydawało. Już na początku nie daję sobie rady ze wszystkim, nie chcę myśleć co będzie potem. 
Jednak pierwszy semestr jest najgorszy, nauczyciele jeszcze nas nie poznali, sprawdzają nas, zobaczymy co będzie dalej. 
Może w czasie jakiejś przerwy, długiego weekendu coś dodam, ale wątpię w to, więc pozostaje mi się tylko pożegnać! :)
Dziękuję wszystkim, którzy komentowali tego bloga, dziękuję każdemu obserwatorowi, no i moim kochanym przyjaciołom, których poznałam na Stardoll ;)
Dziękuję Wam! :)

Komentarze

  1. Anito, ja mam cichą nadzieję, ze wolną chwilka tu wrócisz. Co do szkoły to myślę, że dasz radę. Nie stresuj się zbytnio. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz