1,10,100...

Dziś nastąpiła ta magiczna chwila, wreszcie doczekałam się setnego posta.
Z tej okazji przygotowałam dwie sklejki moich stylizacji :)
Niektóre były brzydkie, na niektóre nie chce mi się teraz patrzeć ale fajnie tak sobie przypomnieć stare czasy. Już niedługo moja doll, a dokładnie 13 marca będzie świętowała dwa lata na stardoll. Jest to dla mnie wielkie osiągnięcie, jestem osobą którą wszystko nudzi po 30 sekundach. Jednak tu się nie poddałam. Stardoll daje mi wiele możliwości, tu poznałam wiele wspaniałych osób, takich jak Piotrek czy Paula :) Dziękuję Wam ;* 
Mam nadzieję że dożyję jeszcze setki, a może nawet dwustu postów.
Życzcie mi powodzenia :)


Wiem, że toto jest brzydkie! Coś krzywo mi te literki wyszły ;p Ale macie coś ode mnie.
 
 




Komentarze

  1. Anito, mam nadzieję doczekać nie 300 - setnego postu ale i 1000- go :) Myślę, że nie znudzi Ci się to wszystko. Wymyślaj i twórz dalej ! Aaa i jeśli się poddasz - dowalę ci kopniaka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Tworzysz naprawdę piękne stylizacje. Inspirujesz na pewno wielu ludzi, nie poddawaj się Aniu! ;>

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz