Tychy...

Dziś taki zwykły post dlatego że...
Tak, tak. Nudzi mi się. Nie mam co robić, wena mnie opuściła. Próbowałam coś z nią zrobią (a raczej bez niej) i nie skończyło się to dobrze.
Dziś troszeczkę o mnie, czyli MMW :)
 
To brzydkie zdjęcie, miałam dodać na 100 post. Zresztą widać to na karteczce, jednak nie mogłam go znaleźć na kompie. Jak ja lubię mieć zagraconego laptopa z różnymi, przeróżnymi folderami w których można się zgubić.


Teraz trochę mojej twórczości. Lubię rysować, lecz wcale mi to nie wychodzi. No może czasem...
To na górze to takie coś, co nie miało prawa ujrzeć światła dziennego.
Jednak postanowiłam wyłowić go z cienia, i jest!

A tego dotyczy tytuł posta. 
W wakacje zamierzam wybrać się do Kędzierzyna Koźla. Jest to małe miasto koło Gliwic. 
Mam zamiar wybrać się również do Katowic i do Tych. 
Obrazek pokazuje mój dialog z koleżanką. 
Może nie jest to najinteligentniejsza odpowiedź. Tak naprawdę nie wiem co chcę zwiedzić, ale chciałabym tam pojechać. Zobaczymy co z tego wyjdzie :D  



                                               To już chyba wszystko. Na górze macie moją mordkę.
                                                                        MyMelisaWhite/Anita

Komentarze

Prześlij komentarz