Just One Last Time.

Top/ Basics
Blazer/ It Girls
Spódniczka/ WOTW
Kopertówka/ Limited Edition
Szpilki/ PPQ


Dziś napisałam referat z chemii (destylacja ropy naftowej), powtórzyłam sobie do jutrzejszego sprawdzianu dyrektorskiego z polskiego i spaliłam swoją kolację <3
Brak słów...

Jak widać na blogu jest nowy nagłówek. Zamówiłam go u superNicol0001. 
Nie obyło się bez problemów, nagłówek po wstawieniu na bloga był czarny, nie przeźroczysty. 
Teraz jest już ok.

Dziwią mnie ostatnio statystyki bloga. Tydzień temu wchodziło tu raptem 3-7 osób dziennie, teraz po 30. Bardzo mnie to zdziwiło i ucieszyło, że jednak ktoś tu wchodzi. Dziękuję ♥

 

Komentarze

  1. Ładna stylizacja z użyciem mojej kopertówki! *.*
    A co do nagłówka, to jest bardzo fajny! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz