The Call.

Koszulka/ Hb Weekly
Body/ Voile
Spodnie/ Antidote
Kopertówka/ Voile
Jazzówki/ Basics


Ojej, ale ten czas szybko leci.
Wczoraj zaczął się ostatni długi weekend prze wakacjami. 
Tak, już niedługo. Miałam plany jechać na południe, w góry. Plany jednak się zmieniły, więc witaj morze! 
Już niedługo.
Spodnie kupiłam po okazyjnej cenie, jedyne 94sd. I mogę się pochwalić, kupiłam różowe szpilki z Antidote za 12 sd.
Dziś się zebrałam i kupiłam wreszcie Beach Villę. Chyba z pięć minut się zastanawiałam co kupić.
Przedwczoraj wysłałam stylizację na MMB na CS. To już 2 czerwca. Trzymajcie kciuki! 
I to chyba już wszystko. 
Do zobaczenia! :)




Komentarze

  1. Piękna stylizacja i bardzo ładne spodennki *_*

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, nowy nagłówek! Bardzo fajny, stylizacja również piękna :)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  3. P.S. Zdradzisz co to jest MMB oraz CS ? :P
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  4. Modowa Bitwa Blogowa, Ciekawszy Stardoll
    Śliczna stylizacja.

    mariksza

    OdpowiedzUsuń
  5. ile dałaś za nagłówek?? jeśli to nie tajemnica ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylka!
    Zakochałam się w spodniach *.*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz