Dear Darlin.

Okulary/ Chanel Tribute
Koszulka/ Pretty'n love
Stanik/ Basics
Spodnie/ Apres Ski
Kopertówka/ Special Offer
Szpilki/ Fallen Angel

Przedwczoraj dostałam możliwość pisania na blogu pisane-stylem. Przyjęłam propozycję :))
No jak tam ludaski szkoła? U mnie nawet w porządku. Już mam zapowiedziany sprawdzian z matematyki na wtorek (♥) i kartkówkę z polskiego na środę. Cały czas nam mówią o egzaminach. Trochę już mnie to wkurza. Cały czas o tym samym zamiast się uczyć, oni Ci tu z egzaminami wyskakują. Jakie to niby straszne, trudne i cholera wie co jeszcze. Dzięki nauczycielom dowiedziałam się że moje urodziny wypadają w niedzielę wielkanocną. Inaczej dwa w jednym. Od razu po świętach piszemy. Lajf is brutal...


Komentarze

  1. Nice look :D

    This blog is partner of my blog called Stylebook-Stardoll.
    He changed his look recently and I wanted to ask you to change the image of the partnership, because that´s old! ^^

    Klarine

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz