Forever Young.

Bejsbolówka/ Arhive
Koszula/ Pretty'n love
Spodnie/ Apres Ski
Torebka/ Sonia Rykiel
Jazzówki/ Basics


Hej. 
Dziś jakoś tak nie nudzi mi się, jakoś mam na razie co robić. Rano byłam na wycieczce klasowej w kinie na filmie pt."Sierpniowe Niebo" o Powstaniu Warszawskim. Potem wróciłam na godzinę wychowawczą i zwolniłam się z ostatniej godziny, bo i tak nie było pani. Po co mam siedzieć w szkole skoro nikogo nie ma? Właśnie. Wróciłam rowerkiem do domu, włączyłam lapka i zgrałam sobie trzy filmy od koleżanki. Między innymi Trzy metry nad niebem. Czytałam ebooka i było średnie, film też mnie nie zachwycił, chociaż na końcu płakałam razem z Acze. Nawet nie wiem czemu, ale tak sobie siedział w deszczu obok domu i płakał to i ja zaczęłam. Jakoś tak dziwnie mi się zrobiło. A teraz słucham sobie muzyki :))

Komentarze