Ukryty w mieście krzyk.

Naszyjnik/ Nelly.com
Ramoneska/ Nelly.com
Spódnica/ Nelly.com
Spodnie/ SuperTrash Girls
Kopertówka/ Louboutin Tribute
Szpilki/ Fallen Angel


Hejoł ludziska! 
Nie mam pojęcia czy ktoś to czyta, ale co mi tam.
Dziś był fajny dzień. Uwielbiam krzyczeć  na wf, więc dziś zdarłam sobie gardło. Jako jedyna z całej klasy dostałam 5 z Balladyny. Nie pisałam sprawdzianu z chemii oraz poprawy z angielskiego. Jestem do tyłu o dwa dni, ponieważ jestem przeziębiona i nie było mnie w szkole. Dziś okazyjnie przyszłam bo chciałam koniecznie napisać test z chemii i mieć go już za sobą. Jednak został przełożony. 
W niedzielę byłam w Empiku i kupiłam ósmą księgę Pamiętników Wampirów. Miało być tylko 7, lecz autorka się rozmyśliła...
Od środy oglądam Plotkarę. Zaczęłam sobie od 15 odcinka 5 serii. Ciekawy serial :))

 


Komentarze

  1. Piękna stylizacja!
    Ja mam zamiar jutro kupić mangę Naruto i grę Naruto na PC! I jeszcze inne ciuchy! <3

    A dzisiaj wieczorem z Rodzinką kropka pe el i z 2 Broke Girls <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ąnito świetna stylka- udała Ci się:) Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz