Goodness Gracious.


Żakiet/ Valentino Tribute x2
Naszyjnik, bluzka/ Nelly.com
Spódnica/ Basics
Torebka/ SuperTrash
Buty/ It Girls

Noo hej!
Trochę minęło czasu od poprzedniego posta. Jakoś nie mogłam się zebrać by w końcu coś napisać. W końcu znalazłam chwilę czasu. No i oto post ;) Ostatnio zaczęłam oglądać anime, listonosz przyniósł mi pierwszy tom „Death Note”, mam masę nauki, mało czasu i chęci. No, to tak mniej więcej przedstawia się mój tydzień. Poza tym wiem co mam z rozszerzenia z angielskiego:  43% (17pkt/40), matematyki: 31% (jak na moje możliwości to wystarczająco, ale i tak zawiodłam się na sobie) i z przyrodniczych, ale jeszcze czekam na wynik z biologii i oddanie prac. Mam nadzieję, że z biologii będę miała przynajmniej 6/7pkt. 
Z chemii to porażka, aż wstyd się przyznać :c Ale pocieszam się, że to tylko próbne. 
Prawdziwe dopiero przede mną.







Komentarze