New York, New York

Bluzka/ SuperTrash Girls
Pasek/ Callies Pick's
Spódnica/ Basics
Torebka/ Callies Pick's
Buty/ Antidote

Takie Nowojorskie.
 Zaczęłam znów oglądać Plotkarę, tym razem nie od 5 odcinka 5 serii, tylko trzeciego serii pierwszej. Poza tym jestem na połowie 13 odcinka "Kaichou Wa Maid Sama!". 
Stylizacja została zrobiona na Stylizację weekendu, jednak nie dostała się do ankiety. Potem użyłam jej do Best Of The World (czy jakoś tak) na metamorphosis. Nie chciało mi się robić nowej. O, ja leniwa. 
Jutro mam 2 zapowiedziane kartkówki i pewnie coś w bonusie (zapewne historia i biologia). 
No to wypadałoby się pouczyć ;)

Komentarze

  1. Fajna stylka :)
    My jestesmy na 21 odc. sezonu 4, ale słyszałysmy, ze zrobią z Louis`ka tego 'złego'.
    Przeciez on jest swietny!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz