Counting Stars.

Beret/ nn
Top/ HB Weekly
Pasek/ Limited Edition
Spódniczka/ PPQ
Kopertówka/ Christian Louboutin Tribute
Szpilki/ HB Weeky 


(Manekin ma na sobie: kapelusz/Antidote, łańcuch/Frankie Morello Tribute, sukienkna/PPQ)

Dziś upiekłam tort! Oczywiście, że dla siebie <3 
Jak wspominałam w poprzednim poście, dziś są "moje" imieniny. Z tej okazji dostałam bluzkę w kropki (♥), wieeeelką czekoladę z ryżem (?), dwie bombonierki oraz masę życzeń od rodzinki.
Przedwczoraj byłam na bazarku, kupiłam sobie legginsy w szachownicę. Miałam do wyboru jeszcze motyw galaxy, jednak stwierdziłam że szachownica to lepsze rozwiązanie. Jestem z nich bardzo zadowolona. 
Kończę drugą księgę Władcy Pierścieni. Nie sądziłam, że ta seria może być ciekawa, a co dopiero wciągająca :) Pomyliłam się okropnie. 

A tu kawałek moich legginsów.
 Zdjęcie w szybie drzwi Krecika :)





Komentarze

  1. Ach, więc wszystkiego najlepszego Anitko. Troche spóżnione, ale szczere! Realizuj swoje marzenia! CMOK

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz