Now.

Płaszcz/Film Theory
Koszulka/Mr.
Spódniczka/DvF Holiday Tribute
Kopertówka/Antidote
Lordsy/Nelly.com


Coraz rzadziej tu zaglądam. Mam dużo czasu, ale mało pomysłów. 
Są wakacje, jest gorąco a mnie nic się nie chce. Dobijają mnie krwiopijcy (jak ja was nienawidzę).
10 lipca mam klasowe spotkanie, witam szanowne alkony! Nie wiem czy pójdę, ale chyba tak. Nie będę przecież całe wakacje gniła przed ekranem mojego kochanego laptopka. Trzeba przewietrzyć zlasowany mózg. Oczywiście nie mam co czytać, nie chciało mi się iść do biblioteki (witamy lenia nr 1). Dziś skończę czytać po raz setny (nie przesadzam) Księżniczkę Wampirów. Jutro muszę się koniecznie przejść do tej biblioteki. 
Mam nadzieję że wena jednak mnie nawiedzi i następnego posta nie będę pisać przez 3 tygodnie.


Komentarze

Prześlij komentarz