Let Her Go.

Kapelusz/ Bizou
Naszyjnik/ Nelly.com
Bluzka/ Gift z Facebooka
Spódnica/ Voile
Kopertówka/ Christian Louboutin Tribute
Szpilki/ MM Fashion


Stylizacja stworzona przez Piotrka (Jarus55) 

Witajcie plany na wakacje! Tak. Wczoraj dowiedziałam się, że w sierpniu jadę nad morze. Prawdopodobnie  do Gdańska. Cieszę się z tego bardzo :)
Od jutra zabieram się za czytanie Władcy Pierścieni, ciekawe co z tego będzie. Zawsze byłam negatywnie nastawiona do tego typu książek, jako lekturę miałam Hobbita i było strasznie ciężko coś z tego pojąć. Mam nadzieję że jakoś przebrnę przez trzy opasłe tomiska. Lubię czytać, więc myślę że pójdzie łatwo ;) Teraz czytam trzeci tom Proroctwa Sióstr i to jest okropne. Cieszę się, że już to kończę. 


 

Komentarze

  1. Klika dni temu zauważyłam ta stylizację, lecz nie mogłam dodac komentarza. Zrobiłam wielkie oczy- stylizacja jest super. Brawo dla Piotrka!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz