Spectrum.

Okulary/ Chanel Tribute
Top/ Bizou
Blazer/ Nelly.com
Pasek/ Gift z Facebooka
Sukienka/ Bizou
Kopertówka/ Decades
Szpilki/ Yves Saint Laurent Tribute


Właśnie minął miesiąc wakacji. Strasznie szybko to zleciało. 
Przeczytałam już Władcę Pierścieni, niedługo zacznę Hobbita, a potem Harrego Pottera. Obecnie czytam serię Kim Harrison Umarli czasu nie liczą.  Już czytałam to kilka razy, więc idzie mi szybko. Wczoraj przeczytałam jeden tom, dziś zaczęłam drugi. 
Wczoraj przejechałam chyba ze czterdzieści kilometrów. Byłam nad Wisłą. 
Telefon chyba mi się psuje, jak podłączam słuchawki to do kogoś dzwoni. <wtf?>
Ostatnio jestem jakaś przygnębiona, nie wiem czy to z powodu pogody, sierpnia, czy też może z marnego samopoczucia. To jest trochę niedorzeczne :>
Mam ostatnio problemy z koncentracją.


Komentarze