Still Into You.


Koszula/ Miss Sixty
Szal/ nn
Spodnie ♥/ Voile
Kopertówka/ Antidote
Jazzówki/ Basics



Dwa dni temu napisałam pierwszego posta ze stylizacją na tym blogu. Jakoś nie mam pamięci do tak głupich dat i nie pamiętam nadal kiedy założyłam bloga, ale to szczegół ;)) 
Jak patrzę na statystyki bloga to nie sądziłam że są aż tak dobre. Przynajmniej dla mnie. Ponad trzy tysiące wyświetleń, 85 komentarzy i 35 obserwatorów. I to w rok. Jakoś nie mogę się nadziwić, że nadal mi się to nie znudziło. Nie wierzę w horoskopy, ale ostatnio czytałam że baran jest wytrwały i dąży do swoich celów. Może coś w tym jest :)
Wczoraj skończyłam drugą część Darów Anioła. Zakochałam się w tej serii. Niestety, ktoś mnie uprzedził i w bibliotece nie znalazłam trzeciej części. Jednak 2 września jadę do okulisty i przy okazji wstąpię do Empiku i kupię sobie wszystkie części. 
W sobotę szykuje się małe melo ♥




Komentarze

Prześlij komentarz