Can't hold us.

Okulary/ Special Offer
Koszula/ Young Hollywood
Spodnie/ Darmówka (Disney)
Pasek/ Limited Edition
Kurtka/ Chanel Tribute
Buty/ Donna Karan New York

 Stylizacja była robiona dość długo, ponieważ nie miałam w ogóle pomysłów. Ta podoba mi się w 100% :)

Od nowa zaczęłam czytać Hobbita i Władcę Pierścieni. Jestem obecnie na trzeciej księdze. 
Niedawno założyłam sobie lookbooka i teraz jaram się HYPE'ami. Dziwnie to brzmi, ale na serio mnie to wciągnęło. Teraz będę wyciągać w weekendy siostrę na zdjęcia. 
W szkole mam nawał pracy. Dziś pracę domową pisałam 3 godziny. Charakterystyka porównawcza z polskiego, jeszcze do tego cztery zadania, matematyka, religia (o.0) itp. Dobrze, że jutro przepada mi fizyka, idę na spotkanie z p. Barbarą Kosmowską - pisarką. Nie czytałam żadnej z jej książek, ale uwielbiam takie spotkania i na polskim będziemy omawiali jej książkę 

Komentarze

Prześlij komentarz