Peron.

Kapelusz/ Bizou
Bluzka/ Chanel Tribute
Spódnica/ WOTW
Kopertówka/ Antidote
Szpilki/ HB Weekly


Nie wiem co napisać. Jakoś często mi się to nie zdarza. 
Właśnie kończę czytać Władcę Pierścieni, po tym zacznę sobie Spojrzenie Elfa. Następnie Antygonę. 
Jak widać mam ułożony plan działania. Antygony nie czytałabym wcale, jednak jest to lektura i muszę jeżeli chcę mieć czwórkę z polskiego. Jest to jedyny język, który bez przeszkód rozumiem. Znaczy mniej więcej, bo gramatyka to nie moja bajka. Angielski idzie mi nieźle, a niemiecki to masakra. W tym roku pewnie będzie trzy. W piątek pisałam sprawdzian z chemii i go zawaliłam. Napisałam może ze trzy zadania. Będzie jeden, ale tym się nie przejmuję. Pani na poprawę daje to samo. 
Ostatnio zaczęłam słuchać reggae i muszę stwierdzić że polubiłam ten gatunek. Daje wiele do myślenia. Oprócz tego coś z rapu, Pezet, Donatan i Kaen. Kiedyś ten gatunek był mi bliższy, jednak "przerzuciłam" się na rock. Nadal uwielbiam Eminema :3 


Komentarze