The Lord Of The Rings.







Koszula/ Pretty'n love
Kurtka/ Wild Candy
Sukienka/ Nelly.com
Rajstopy/ nn,Film Theory
Torebka/ Callie's Picks
Platformy/ Callie's Picks
Buty/ Fallen Angel



Noo, już połowa listopada, a ja nadal nie mam pomysłu co chcę robić w życiu. Już niedługo egzaminy próbne, potem te prawdziwe... Niby już wybrałam szkołę, ale jakoś nie mogę się do tego przekonać. Na razie nie chcę nic mówić, nie chcę mieć więcej wątpliwości, więc wolę zostawić to tak jak jest, w tajemnicy. 
Dziś o 22:10 na TVN będzie Władca Pierścieni! Długo na to czekałam. Tylko nie wiem czy w trakcie filmu nie zasnę, trwa on do 1:55 xD Zobaczymy. 


A co do stylizacji. Nie jest ona najlepsza, nie mam weny i takich innych rzeczy, które pomagają mi coś zrobić. Zamiast sukienki miały być spodnie z Antidote, jednak żadne buty mi tu nie pasowały, aż w końcu postawiłam na sukienkę. Z którą też miałam problem, taki sam jak wcześniej, czyli buty. Po długich poszukiwaniach, wkurzyłam się i dałam (znienawidzone przeze mnie buty) platformy. Jakoś to się trzyma całości, ale ledwo. 

Komentarze