Happy New Year Everyone!


 Kapelusz/ Bonjour Bizou
Sukienka/ Nelly.com
Płaszcz/ Miss Sixty
Podszewka, część płaszcza/ Nelly.com
Spodnie/ Bonjour Bizou
 Kopertówka/ Voile
Szpilki/ It Girls

 No to czas na Sylwestrową kreację. 
W tym roku postawiłam na luz. Sukienkę z nelly.com przerobiłam w bluzkę. O wiele bardziej podoba mi się jej góra bez dołu :) Taki kolorowy akcencik w nudnej, czarnej stylizacji. Zmieniłam nieco krój płaszcza. Jestem z tego bardzo zadowolona, bo płaszcz jest ciekawszy, inny niż reszta. Dodatki dobrałam do reszty jak leciało. Zmieniłam twarz dollki, najpierw była wredna, ale musiałam ją trochę załagodzić. 

No to dziś Sylwester, a ja jak zwykle spędzam go w domu. Mimo to nie jest mi smutno (no może troszeczkę). Mam swoją palylistę, czyli ok. 100 piosenek, które ściągnęłam w 2013, dwa litry Piccolo i kota, który ma ADHD. Dziś słońce siedziało mi na klawiaturze. Nawet sam sobie zrobił zdjęcie kamerką, jakie te koty są inteligentne. 
Teraz tylko czekać na dwunastą i na Nowy Rok. 
Liczę, że 2014 będzie lepszy niż 2013. W tym roku spotkało mnie wiele dobrego, jednak zdarzały się gorsze momenty, a wcale mało ich nie było. 
No, ale teraz wypada się cieszyć i zapomnieć o porażkach. 
Taak więc Kochani! 
Życzę Wam udanego Sylwestra oraz aby rok 2014, był lepszy niż 2013!
  
 

Komentarze

Prześlij komentarz