Little Things.











































Sweter/ Original Future
Bluzka/ Speciall Offer
Spodnie/ Apres Ski, Bonjour Bizou
Torebka/ Callie's Picks
Szpilki/ Valentino Trobute

Już jutro Sylwester, niedługo nadejdzie Nowy Rok... Nie mogę uwierzyć, że tak szybko minął. Jeszcze niedawno była Wielkanoc ( w śniegu), rok szkolny zleciał szybko, zaczęły się wakacje. I znów. Rozpoczęcie roku, bez śniegowe Święta i już Nowy Rok. Przez ten czas dodałam pewnie około setki stylizacji. Niektóre były takie sobie, jedne lepsze, drugie nadawały się jedynie do śmieci :) Jak ja uwielbiam swój mały blożek, taki mały stardollowy pamiętnik. Przynajmniej dzięki temu wiem co robię, co osiągnęłam na stardoll. 
 Przedwczoraj sobie zrobiłam przerwę od Flossi. 
Pani w bibliotece dała mi kolejne dwie części "Gone", więc łamiąc swoje postanowienie je przeczytałam. No i wczoraj znów wróciłam do panny Naren :) Książka robi się coraz ciekawsza. Jedyną jej wadą są przeraźliwie długie rozdziały, no i jest mało dialogów. Jakoś dam sobie radę.
Do jutra! :)
Szykuję Sylwestrowe kreacje :D

Komentarze

Prześlij komentarz