Recovery.

Kołnierzyk/ Bonjour Bizou
Tunika/ Special Offer
Futro/ Miss Sixty
Podszewka/ Basics
Torebka/ HB Summer Retro
Spodnie/ Bonjour Bizou
Jazzówki/ Basics

  
Co tam u Was słychać? Choinka już ubrana?
Szczerze wątpię czy ktoś to w ogóle czyta, ale zapytać nie zaszkodzi ;)
Ja ubieram choinkę jutro, już się nie mogę doczekać. W ogóle ten rok tak szybko zleciał, dopiero była biała Wielkanoc, a już jesienna zima (bo bez śniegu) i Wigilia. 
17,18 i 19 grudnia pisałam próbne egzaminy gimnazjalne. Nie wiem jaki sens jest je robić, skoro wszystkie są i tak w internecie wraz z odpowiedziami (testy były z 2011roku). 
Na razie jest dobrze. 73% historia i wos i 75% angielski podstawa. Żałuję angielskiego bo przez moją głupotę straciłam kilka punktów. Ale to tylko próbne, czekam na prawdziwe z niecierpliwością!  


Komentarze

  1. Choinka ubrana :) A stylizacja fajna, chociaż dla mnie nieco za ciemna c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja :)

    A co do opisu pod stylizacją to tak:
    U mnie też jest ubrana choinka, ale niestety, poza oknami mamy jesienną zimę. Zapewne w kwietniu będzie śnieg tak jak w tym roku. Pamiętam doskonale jak poszedłem na oficjalne egzaminy w garniturze, i jeszcze do tego zimowa kurtka.
    A jeśli chodzi o wyniki, to z historii i WOS-u miałem podobnie (mówię o oficjalnych wynikach), a z angola z podst miałem 39 pkt, więc też musiałem stracić 1 punkt przez głupotę, a z rozszerzonego 37/40! Jak zobaczyłem wyniki z j.ang, wtedy byłem w siódmym niebie. Więc życzę Ci powodzenia w kwietniu! :*

    NO I WESOŁYCH ŚWIĄT! :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz